ok, teraz po polsku

05. Okt 2005

żeby moja polska rodzina i moji polscy znajomi nie czuli się poszkodowani, ogłaszam tutaj oficialnie że będę od czasu do czasu pisał polskie artykuły (nie wiem jak po polsku mówicie na blog-entries). Tematy? Jak mi idzię, co robię, jakie myśli mi przychodzą – tak po prostu wszystko.

Ale zaraz przestrzegam, że mojim głównym językiem jest niemiecki. Także nie zkarżcie się (mówi się tak po polsku?), że piszę dużo więcej po niemiecku niż po polsku

do widzenia (albo lepiej: do czytania)

markus

Eine Antwort to “ok, teraz po polsku”


Schreibe einen Kommentar

